– Nasza ostatnia produkcja własna, Moonshine Inc. zadebiutowała na PC 1 grudnia 2022 roku. Jeszcze przed premierą zapowiadaliśmy wsparcie dla produkcji, a także wydanie gry na konsolach. W ostatnich miesiącach pracowaliśmy nad intensywnie nad portingiem, przedstawiliśmy plan rozwoju tytułu, a także wprowadziliśmy kilka usprawnień – mówi Robert Wesołowski, członek zarządu Klabater. – Niedługo wydamy grę na konsole, co pozwoli wzmocnić sprzedaż tej produkcji i utrwalić jej markę. Nie można zapominać, że najsilniejszym źródłem naszych przychodów są gry na platformach konsolowych. W I kwartale br. sprzedaż z tego kanału odpowiadała za 81 proc. przychodów – dodaje Robert Wesołowski.
Rozwój produkcji własnych spółki to część zapowiadanego planu rozwoju studia. Dotychczasowe gry własne generują regularne przychody. Jeszcze w 2024 roku Klabater chce wydać Crossroadss Inn 2, a równolegle zespół będzie pracować nad koncepcją Heliborne 2. Spółka rozpoczyna także największą wyprzedaż w historii na platformach Nintendo Switch, która potrwa do 7 czerwca.
– Nasz back-katalog Nintendo Switch składa się na dziś z 18 tytułów. To dobry wynik, który pozwala nam na tworzenie rozbudowanych kampanii sprzedażowych przez autorskie wyprzedaże. Takie działania pozwalają nam dotrzeć do większej ilości graczy, a z drugiej strony zaznaczyć obecność marki. Liczymy, że gracze będą zadowoleni z kaskadowej wyprzedaży gier na Nintendo Switch i rozbudują swoje portfolio o nasze produkcje – dodaje Robert Wesołowski.
W 2023 roku Klabater chce zwiększyć swój zasięg rynkowy poprzez współpracę z innymi wydawcami i dystrybutorami oraz realizację projektów portingowych o dużym potencjale sprzedażowym.
Link do strony artykułu: https://blog.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/klabater-wersja-konsolowa-moonshine-inc-wkracza-w-ostatni-etap-rozwoju-spolka-rozpoczyna-publisher-sale-na-nintendo-switch